Helpdesk HP neemt woordvoering over in ‘inktgate’

basic1-114_user_man Redactie IVRM

De woordvoering van HP ging vrijdag even op zwart, nadat journalisten kritische vragen stelden over vastlopende HP-printers. Na een software-update zouden HP-printers er de brui aan geven die geen HP-inkt gebruiken.

16 september 2016 – Boze klanten denken dat HP hen zo wil dwingen om dure HP-inkt te kopen, in plaats van goedkopere alternatieven. Ook in andere landen zou HP printers lam leggen op afstand. Woordvoerders weigeren commentaar. De helpdesk voor klanten wil wel reageren. “Dit is onze schuld”, zo laat een HP-medewerker weten op Radio 1. Hij stelt dat er iets “gruwelijk is misgegaan” bij een update. “Maar, zo besluit de helpdeskmedewerker, dit is niet de bedoeling. “Het wordt teruggedraaid.”

Lees de 3 wetten voor een ijzersterke reputatie en voorkom reputatieschade.

Bron: NOS

  • Alles op deze site mag eindeloos gedeeld en gebruikt worden