Managing director SAS Benelux te gast bij OnBrandScan

basic1-114_user_man Maarten Halsema

De achtste uitzending van de podcast over merken, marketing en reputatie van Emerce, IVRM Reputatie en brancheorganisatie IPAN staat live! In deze aflevering reageert Heere Blokhuis van SAS Benelux op de volgende stelling:

“Er is inmiddels zoveel mogelijk op het gebied van customer experience. Waarom is een fatsoenlijke klantbeleving dan nog vaker uitzondering dan regel?”

Privacynormen aan verandering onderhevig

In de achtste aflevering van OnBrandScan gaat podcast-host Stef Heutink 25 minuten in gesprek met Heere Blokhuis, Managing Director van SAS Benelux.

De volgende vragen komen aan bod:

  • Hoe gaat SAS ethisch om met data?
  • Nemen zij hun verantwoordelijkheid?
  • Wat gebeurt er eigenlijk met je data?
  • Wat is er positief aan de debacles rond Facebook en Google?
  • Is geld verdienen aan jouw gegevens per definitie een probleem?
  • Wat als je zorgverzekering ermee vandoor gaat?
  • En is wat we ‘normaal vinden’ op het gebied van privacy aan verandering onderhevig?

‘Wetgeving rond databescherming kijkt teveel naar achter’, vindt Blokhuis. ‘Voor goede wetgeving moet meer naar de toekomst gekeken worden, dan kun je anticiperen’. Toch ziet Blokhuis ook goede ontwikkelingen. ‘Waar het voorheen op data-analytics congressen ging over ‘wie maakt het mooiste algoritme?’, gaat het nu over ethiek’.

Heere Blokhuis is per 1 december 2019 Managing Director voor SAS Benelux. In zijn nieuwe rol is Blokhuis verantwoordelijk voor de verdere groei en uitbreiding in de Benelux regio. Heere werkt al sinds 2009 bij SAS en heeft verschillende sales managementfuncties vervuld. SAS is marktleider in analytics. Met innovatieve analytics, business intelligence en data management software, en dienstverlening, helpt SAS klanten op meer dan 83.000 locaties sneller, betere beslissingen te nemen.

Abonneren op OnBrandScan

Communicatiespecialisten van reputatiebureau IVRM Reputatie voeren samen met Stef Heutink de redactie van OnBrandScan. In 2019 worden er 10 podcasts opgenomen van 25 minuten. Iedere uitzending schuift er een CEO aan die zijn of haar visie op reputatie geeft aan de hand van een prikkelende stelling op het gebied van merken, marketing en reputatie. Abonneren op OnBrandScan kan via alle grote podcast-kanalen:

• Op iTunes
• Op Spotify
• Op Soundcloud

  • Alles op deze site mag eindeloos gedeeld en gebruikt worden