Sportpartnership-strategie

De waarde van sponsoring is veel hoger dan de prijs die je ervoor betaalt. Alleen zichtbaarheid en een financiële bijdrage in sportsponsoring doen te weinig voor de waarde van je reputatie.

Dit levert het op

Sport wordt nog onvoldoende ingezet voor het maken van maatschappelijke impact of bijvoorbeeld als bindmiddel voor de arbeidsmarkt. Sportsponsoring kan bijdragen aan het beter maken van de sport én aan de reputatie van de sponsor. Sport is bij uitstek geschikt voor de sponsor om zijn maatschappelijke relevantie en impact te vergroten. De sport profiteert dan van de aangedragen expertise en besteedt de financiële bijdrage niet alleen aan het professionaliseren van de sport, maar zorgt ook voor maatschappelijke impact en sociale cohesie. Sponsoring wordt een partnership. Wij ontwikkelen strategieën die zorgen voor een duurzaam sportpartnership. Strategieën die creatief én uitvoerbaar zijn. Onze strategieën zijn concreet en praktisch.

Zo doen wij dat

Bij de opzet van partnerships kijken we vooral naar overeenkomsten in termen van merk- en reputatiewaarden. Op die manier laat je de bal voor je werken en versterkt het de samenwerking voor alle partijen.

Hoe dan?

  • Ambities formuleren en doelen stellen;
  • Boodschapontwikkeling;
  • Strategieformulering en -ontwikkeling;
  • Regie op de uitvoering van de sportpartnership-strategie door IVRM Sport voor grip op je reputatie.

Geïnteresseerd in een sportpartnership-strategie voor jouw organisatie?

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

  • Alles op deze site mag eindeloos gedeeld en gebruikt worden