Foodpaper: reputatiekwetsbaarheid onderschat
Bedrijven in de voedselverwerkende industrie liggen onder een vergrootglas. Als er iets mis is met een product, meten de media het breed uit als ‘het…
Lisa is senior reputatieadviseur communicatie en media.
Lisa houdt zich van strategie tot uitvoering bezig met positionering, reputatieonderzoek en content. Ze maakt complexe vraagstukken simpel door overzicht aan te brengen en de kernboodschap op te halen. Als oud-redacteur weet ze hoe journalisten en woordvoerders denken. Lisa is expert in het maken van relevante, creatieve content die je reputatie versterkt.
Lisa heeft meer dan twintig jaar ervaring in communicatie, journalistiek, beleid en onderzoek. Ze werkte voor merken als Schiphol Group, RAND Corporation en de nationale politie. Met haar ervaring in journalistiek en onderzoek helpt Lisa je graag bij het in kaart brengen van hoe anderen jouw merk zien en bij je positionering.
In haar vrije tijd probeert ze haar Welsh springer spaniël Loki te trainen.
Bel of mail gelijk om de mogelijkheden te ontdekken.