Het Koninklijk Nederlands Korfbalverbond (KNKV) selecteert IVRM Sport om de reputatie van de korfbalsport en de bond te verbeteren. Samen gaan zij een scherpe en onderscheidende positionering formuleren, een merkessentie claimen vanuit een maatschappelijke insteek en een reputatiestrategie opstellen met een doorkijk naar de in te zetten middelen.

basic1-114_user_man Stef Heutink

Het Koninklijk Nederlands Korfbalverbond (KNKV) selecteert IVRM Sport om de reputatie van de korfbalsport en de bond te verbeteren. Samen gaan zij een scherpe en onderscheidende positionering formuleren, een merkessentie claimen vanuit een maatschappelijke insteek en een reputatiestrategie opstellen met een doorkijk naar de in te zetten middelen.

De leden van IVRM Sport, die de beroemde foto imiteren van Johan Cruyff door met zijn vieren in positie naar de camera te kijken. De foto is op een witte achtergrond.

Henry van Meerten, algemeen directeur van het KNKV: “Wij vinden het belangrijk om onze drie hoofdambities te realiseren. Dit zijn sportplezier, persoonlijke groei en maatschappelijke impact. Wij hopen door de samenwerking met IVRM Sport, de reputatiewaarde van onze mooie sport te verhogen en zo onze ambities waar te maken.”

“Wij vinden het een eer dat het KNKV ons het vertrouwen geeft, om hen te helpen met hun positionering, merkessentie en reputatiestrategie. We zijn ervan overtuigd dat de korfbalbond de waarden die deze Nederlandse sport in zich draagt, kan gebruiken om de reputatie van zowel de sport korfbal als het KNKV te verbeteren”, aldus Frank van den Wall Bake, associate partner bij IVRM Sport.

“Met IVRM Sport willen wij de reputatiewaarde van korfbal verhogen en zo onze ambities waarmaken.”

Henry van Meerten, algemeen directeur van het KNKV
  • Alles op deze site mag eindeloos gedeeld en gebruikt worden