Sport en reputatie
RAAKT.
De waarde van sport(sponsoring) voor je reputatie is vele malen hoger dan de investering die het vraagt. De maatschappelijke meerwaarde van sport voor de sponsor is ongeëvenaard. Een sponsorovereenkomst opzetten, kunnen er veel. Een partnership opzetten en er samen uithalen wat erin zit, dat is een kunst. IVRM beheerst die kunst en heeft hiervoor een tak opgezet met de bekende sportmarketeer, Frank van den Wall Bake.
Samen verhogen wij de reputatiewaarde van sportorganisaties en van sponsors. Sport gaat niet alleen over bereiken maar vooral over raken.
WAT WIJ DOEN.
Onderzoek
Ons onderzoek geeft inzicht in wat voor effect sportsponsering heeft op jouw reputatie. Aan de hand van ons eigen model onderzoeken we bewustzijn, beleving, betrokkenheid, bouwen en bestendigen.
Lees meerWAT WIJ DOEN.
Strategie
Om een duurzame sportpartnership te realiseren is een goede strategie nodig die zowel creatief als uitvoerbaar is.
Lees meerWAT WIJ DOEN.
Activatie
Door middel van de juiste activatieprogramma’s helpen wij lading en betekenis te geven aan jouw sportpartnership.
Lees meerWat ons raakt.
Wat ons raakt.
Wat ons raakt.
Altijd Alert.
Altijd Alert.
Altijd Alert.
- Blog
Voor het vrouwenvoetbal moet de mediawet veranderen
Cruijff zou zeggen: “Je ziet het pas als je het uitzendt.” – Deel twee – Ondanks dat het WK voetbal voor vrouwen aan de aandac…
Copyright © IVRM
-
Alles op deze site mag eindeloos gedeeld en gebruikt worden