Sport en reputatie

RAAKT.

De waarde van sport(sponsoring) voor je reputatie is vele malen hoger dan de investering die het vraagt. De maatschappelijke meerwaarde van sport voor de sponsor is ongeëvenaard. Een sponsorovereenkomst opzetten, kunnen er veel. Een partnership opzetten en er samen uithalen wat erin zit, dat is een kunst. IVRM beheerst die kunst en heeft hiervoor een tak opgezet met de bekende sportmarketeer, Frank van den Wall Bake.

Samen verhogen wij de reputatiewaarde van sportorganisaties en van sponsors. Sport gaat niet alleen over bereiken maar vooral over raken.

WAT WIJ DOEN.

Onderzoek

Ons onderzoek geeft inzicht in wat voor effect sportsponsering heeft op jouw reputatie. Aan de hand van ons eigen model onderzoeken we bewustzijn, beleving, betrokkenheid, bouwen en bestendigen.

Lees meer

WAT WIJ DOEN.

Strategie

Om een duurzame sportpartnership te realiseren is een goede strategie nodig die zowel creatief als uitvoerbaar is.

Lees meer

WAT WIJ DOEN.

Activatie

Door middel van de juiste activatieprogramma’s helpen wij lading en betekenis te geven aan jouw sportpartnership.

Lees meer

Wat ons raakt.

Wat ons raakt.

Wat ons raakt.

Altijd Alert.

Altijd Alert.

Altijd Alert.

  • Alles op deze site mag eindeloos gedeeld en gebruikt worden