Sponsorkamikaze
Veel reputatiegedoe bij Jumbo, veel gedoe in de branche, to put it mildly. En niet alleen de laatste weken, het gedoe in de branche duurt voort en voo…
Stef is creatief directeur.
Stef denkt vaak net even anders en komt daardoor met oplossingen waar je organisatie nog niet meteen aan dacht. Combineer die eigenschappen met het vermogen om ingewikkelde zaken in de kern te vatten en de basis voor je onderscheidende reputatiestrategie is gelegd. Stef heeft een achtergrond in marketing, reclame en digitale media, dit komt uitstekend van pas bij het bedenken van succesvolle reputatiestrategieën.
Stef werkt een kleine 30 jaar in de bureauwereld waar hij voor grote en kleine klanten werkte in diverse sectoren zowel B2B als B2C. Stef presenteert overtuigend en wordt daarom ook vaak ingezet als boodschapper van nieuw te implementeren strategieën en veranderingen.
Naast zijn professionele werk besteedt Stef ook graag tijd aan algemene maatschappelijke doelen. Bestuursfuncties in vakverenigingen vervult hij met enige regelmaat, maar ook andere maatschappelijke organisaties kunnen op zijn belangeloze steun rekenen.
Veel reputatiegedoe bij Jumbo, veel gedoe in de branche, to put it mildly. En niet alleen de laatste weken, het gedoe in de branche duurt voort en voo…
Bel of mail gelijk om de mogelijkheden te ontdekken.