Uitvoering

Een sterke reputatie is van onschatbare waarde voor jouw organisatie én voor je omgeving. IVRM vergroot zichtbaarheid, verbetert crisisbestendigheid en versterkt top-of-mind posities. We versterken je autoriteit en de positie als thought leader. We ondersteunen bij issues, crisiscommunicatie, public relations en public affairs, ontwikkelen content, geven campagneadvies, mediatrainingen en voeren stakeholdermanagement uit.  

  • Crisiscommunicatie (grip)

Crisiscommunicatie door IVRM voorkomt reputatieschade en beperkt de schade voor je stakeholders. Het kan zelfs de reputatie versterken. Onze voorbereiding en begeleiding bieden rust, controlebehoud en voorkomen impulsieve beslissingen. Wij borgen zorgvuldige communicatie. Jij houdt grip op de reputatie. We ontwikkelen crisishandboeken en voeren simulaties uit. Tijdens crisissituaties bieden we 24/7 advies en ondersteuning. We trainen woordvoerder(s) om de media adequaat te woord te staan.

  • Public Relations (zichtbaar)

IVRM biedt een strategisch persbeleid dat proactief structurele free publicity realiseert. We verzilveren de communicatiewaarde van de kennis binnen jouw organisatie. Wij benaderen de media met relevante content die inspeelt op maatschappelijke ontwikkelingen en jouw expertise belicht. Door journalistieke, inhoudelijke zichtbaarheid te creëren, vergroten we naamsbekendheid en versterken we de autoriteit als thought leader. Ons persbeleid trekt aandacht van stakeholders en stimuleert betrokkenheid en dialoog. Met focus op de informatiebehoefte van journalisten en een breed scala aan mediakanalen, zorgen we voor een effectieve verspreiding van jouw boodschap die impact maakt op het publiek en beleidsmakers.

  • Public Affairs (invloed)

Wij positioneren jouw organisatie binnen de context van politiek-maatschappelijke veranderingen. IVRM agendeert onderwerpen en issues bij het Rijk, Provincies, Gemeenten, in Brussel en bij maatschappelijke organisaties. Met ons netwerk vergroten wij invloed op besluitvorming en versterken wij de autoriteitspositie van jouw organisatie als thought leader. Onze aanpak integreert lobby, issue- en stakeholdermanagement waarmee we sturen op invloed en reputatie.

  • Content (autoriteit)

Hoe verhoog je zichtbaarheid met reputatieversterkende content? Wij ontwikkelen journalistieke contentstrategieën én voeren ze uit. Denk daarbij aan artikelen, blogposts, video’s, infographics en podcasts. Je krijgt inhoudelijke bewijsvoering voor jouw deskundigheid. Onze content versterkt de top-of-mind positie bij stakeholders, genereert meer traffic naar de website en zorgt voor hogere conversie.

  • Campagnes (gegrift)

Wij zorgen ervoor dat alle campagnes die jouw organisatie voert, passen binnen de gekozen reputatiestrategie. Door onze reputatiebril kijken we naar het doel van de campagne en dragen wij ideeën aan waardoor een campagne altijd bijdraagt aan het realiseren van je reputatiedoelen.

  • Communicatie (boeit)

Wij adviseren en begeleiden bij de interne en externe communicatie van jouw organisatie. Dit kan variëren van het ontwikkelen van een strategie om de communicatie te verbeteren tot het begeleiden van een crisis of het impactvol brengen van een boodschap. Met de juiste analyse en planning zorgen we ervoor dat jouw organisatie haar interne en externe communicatiedoelen bereikt.

 

Gun jouw merk een sterke reputatie.

Neem contact op

Maarten Halsema

Managing Director
0653525196

Cases

purpose tijdens crisis pauw

Download onze whitepaper over reputatiemanagement

Wil je proactief en continu het beeld over jouw organisatie en de waardering van stakeholders versterken? Download dan onze whitepaper over het nieuwe reputatiemanagement. Daarin lees je meer over de drie reputatiewetten en onze Reputatiemix.

purpose tijdens crisis pauw

Actueel

“IVRM Reputatie maakt vlot leesbare en verrassende content voor onze nieuwsbrief. Ze vertalen nieuwe, complexe informatie in sterke, relevante content die de kern raakt. Heel fijn om zo samen te werken.”

Tamar Conradi, manager communicatie
  • Alles op deze site mag eindeloos gedeeld en gebruikt worden