Content, creatie en campagnes
IVRM ontwikkelt reputatieversterkende content die de zichtbaarheid en relevantie van jouw organisatie verhoogt en je merkloyaliteit verbetert. We ontwikkelen contentstrategieën én we voeren ze uit. Van campagnes tot branded content, van videoproducties tot nieuwsbrieven, van infographics tot podcasts. Hierbij staat jouw reputatiewaarde altijd centraal.
Dit levert het op
Als je IVRM inschakelt voor content en creatie krijg je:
- Inhoudelijke bewijsvoering dat jouw organisatie deskundig is in jouw sector;
- Tijd om je communicatieteam op andere taken in te zetten;
- Een top-of-mind positie bij je stakeholders;
- Traffic naar je website, kliks op je nieuwsbrief, realisatie van je conversiedoelen;
- Content voor je eigen middelen die je reputatie versterkt.
Omdat onze content logisch samenhangt met je strategie, merkessentie en persbeleid.
Zo doen wij dat
We helpen je op strategisch en uitvoerend niveau met content die bijdraagt aan je reputatie. Altijd maatwerk en altijd vanuit de actuele inhoudelijke thema’s die aansluiten op je strategie en ambitie. Die thema’s bepalen we samen. Daarbij kan je van ons originele inzichten verwachten.
Merkessentie
Onze creativiteit gaat niet over de vorm maar over de inhoud. Met onze RepMark™ halen we niet alleen je merkessentie naar boven, maar vinden we ook de woorden en beelden die de unieke eigenschappen van je merk op emotioneel niveau raken.
Contentmanagement
IVRM helpt met alle vormen van contentmanagement: we maken contentstrategieën, contentkalenders en campagnes voor alle corporate middelen. We nemen desgewenst de regie over de uitvoering met verschillende bureaus. Want de reputatie van jouw organisatie moet altijd leidend zijn. Ook geven we trainingen op maat in journalistieke contentproductie en -management.
Contentcreatie
We ondersteunen communicatieteams met de inhoudelijke contentproductie. Zo maken we inspirerende whitepapers, blogposts, nieuwsbrieven, infographics, speeches, branded content, podcasts, video’s en videocasts. Creatieve content die je reputatie en merk versterkt.
Cases
Actueel
- Podcast
Taco Zimmerman, ‘AVROTROS moet weer een club worden’
Taco Zimmerman werkt al zijn hele leven in de tv-wereld. Op zijn vijftiende startte hij bij Radio Veronica, hij werkte vele jaren als producent aan pr…
Op zoek naar een contentstrategie, campagne, nieuwsbrief of een training?
Bij ons ben je aan het juiste adres, dus bel of mail ons gerust!