Onderzoek

Met ons Reputatieonderzoek bieden wij compleet en diepgaand inzicht in de reputatie van jouw organisatie en in de verwachtingen van je stakeholders. Je krijgt concrete stuurinformatie om de reputatiewaarde te verhogen en om jouw maatschappelijke rol in te vullen. De Reputatiecheck geeft je in korte tijd de tussenstand van hoe stakeholders jouw organisatie beoordelen, zodat je direct kan bijsturen als dat nodig blijkt. Met stakeholderanalyse identificeren we jouw belangrijkste stakeholders. We monitoren de media en de politiek om vinger aan de pols te houden en kansen en risico’s te identificeren. Ontdek de mogelijkheden voor jouw organisatie en bouw een sterke reputatie op onder je stakeholders.

Neem contact op

  • Reputatieonderzoek
    Wil je precies weten wat interne en externe stakeholders van jouw organisatie vinden en verwachten? Met onze eigen methodiek voor reputatieonderzoek voorzien we je van de juiste informatie over sterke punten, verbeterpunten, reputatiekansen en -risico’s. Dat doen we cijfermatig én diepgaand. Altijd op maat, geheel afgestemd op de context van jouw organisatie of sector. Met ons reputatieonderzoek lichten we jouw organisatie kritisch door en geven we heldere aanbevelingen hoe je je reputatiewaarde verhoogt. Het onderzoek levert zeer concrete input op voor je reputatiestrategie en beleidskeuzes. Stuurinformatie waar je écht iets mee kan.
  • Reputatiecheck
    Snel inzicht krijgen in de reputatie van jouw organisatie of merk? De Reputatiecheck geeft antwoord op de vraag hoe stakeholders jouw organisatie waarnemen en beoordelen. Hierdoor kun je direct reageren op urgente kwesties, issues en marktontwikkelingen. Ook is de Reputatiecheck een geschikt instrument om, naast periodiek reputatieonderzoek, tussentijds inzicht te krijgen in de reputatie. Bijvoorbeeld tussen twee metingen in of na een impactvolle organisatieverandering. Met de Reputatiecheck houd je vinger aan de pols en grip op de reputatie van jouw organisatie of merk.
  • Stakeholderanalyse
    Met de stakeholderanalyse van IVRM weet je precies wie jouw stakeholders zijn en wat hun standpunten en belangen zijn. IVRM brengt al jouw stakeholders en het krachtenveld in kaart. Ook geven we aan hoe jouw organisatie het beste aansluit bij de verschillende belangen en thema’s van je stakeholders. Met de analyse maak je strategische keuzes voor stakeholdermanagement en voor je reputatiebeleid.
  • Monitoring
    Wil jij weten wat er op dagelijkse basis speelt in de media en in de politiek en wat van invloed is of kan zijn op jouw organisatie? De mediamonitor van IVRM geeft inzicht in de effecten van bijvoorbeeld je persbeleid of je public affairs beleid op je reputatie. Met mediamonitoring en politieke monitoring weet je wat er zich buiten jouw organisatie afspeelt en kun je snel in actie komen wanneer de actualiteit daar om vraagt.

Nieuwsgierig wat een reputatieonderzoek voor jouw organisatie kan betekenen?

Mail of bel gerust met een van onze specialisten.

Neem contact op

Berlinda Harkink

Directeur Reputatie & Strategie
0615070491

Cases

reputatiemanagement

Download onze whitepaper reputatiemanagement

Ben je nog niet bekend met de drie wetten voor een ijzersterke reputatie? Wil graag weten hoe je kunt werken aan je imago? Lees dan onze whitepaper over reputatiemanagement. In deze whitepaper leggen wij haarfijn uit hoe jij de regie houdt en je reputatie stuurt op de drie hoofdfactoren.

reputatiemanagement

Actueel

Vandaag nog starten met het verbeteren van je reputatie?

Neem direct contact met ons op en krijg inzicht in de invloed van jouw organisatie.

  • Alles op deze site mag eindeloos gedeeld en gebruikt worden