Recensie op Marketingreport: 'Alles voor de sport'.
Volgers van IVRM Sport kan het niet zijn ontgaan, recent werd een biografie over IVRM Sport partner Frank van den Wall Bake gepubliceerd. Bas Vlug van Marketing Report schreef een kritische recensie die we je niet willen onthouden.
Frank is onder andere grondlegger van projecten als PTT Telecompetitie en het Holland Heineken House. Bas komt daarin terecht met de mooie regel: 1111 (1 voor het idee, 10 voor de uitwerking, 100 voor het plan en 1000 voor de uitvoering). Hij ziet het goed: Frank is iemand die het ook kan uitvoeren, precies de reden dat hij partner is bij IVRM Sport, goed gezien dus ;).
Er is kritiek op de vormgeving en uitvoering, niet helemaal onterecht overigens maar laten we dat maar houden op Hollandse zuinigheid. De titel Alles voor de sport is bewust, kenmerkend voor hoe Frank tegen sport aankijkt is de redenering vanuit de sport maar natuurlijk was er ook (zoals Tom van ’t Hek mooi zei bij de boekpresentatie) een beetje voor Frank.
Uiteindelijk is de recensie positief gestemd: het is een leuk boek en geeft een prachtig inkijkje in de wereld van de sportmarketing en in het ondernemerschap van Frank.