Emerce, IVRM Reputatie en IPAN lanceren podcast

basic1-114_user_man Redactie IVRM

Emerce lanceert vandaag de podcast OnBrandScan, een podcast over merken, marketing en reputatie. OnBrandScan maakt de reputatievraagstukken van CEO’s in Nederland inzichtelijk.

23 april 2019 –  De podcast dankt haar naam aan de situatie waarbij organisaties en merken in de ideale status quo van “on brand” zijn, oftewel het merk voldoet tot in detail aan de merkstrategie. De podcast is een productie van IVRM Reputatie en brancheorganisatie IPAN. Steven van der Heijden, CEO van Corendon trapt af als eerste gast. Hij geeft het stokje door aan STER-directeur, Frank Volmer.

Luisteraars deelgenoot van bestuurders dilemma’s

IPAN-voorzitter en host Stef Heutink gaat voor de podcast in gesprek met CEO’s over vraagstukken die gaan over merken, marketing en reputatie. Deze drie thema’s waren het afgelopen decennium steeds vaker onderwerp van gesprek achter de gesloten deuren van de bestuurskamer. Heutink: ‘OnBrandScan maakt de luisteraar deelgenoot van de dilemma’s en standpunten van bestuurders op deze onderwerpen. Altijd in relatie tot de maatschappelijke context waarbinnen de organisatie opereert.’

Ken de marketing- en reputatievraagstukken van bestuurders

Maarten Halsema, directeur van IVRM Reputatie: ‘Reputatiemanagement staat hoog op de prioriteitenlijst van organisaties. Het besef groeit dat reputatiemanagement een continu proces is dat zich ontwikkelt van defensief naar structureel constructief. Vanuit het urgentiebesef om de reputatie te sterken, is het waardevol dat marketeers en communicatieadviseurs de marketing- en reputatievraagstukken van verschillende bestuurders kennen.’

Gijs Vroom, uitgever van Emerce: ‘Emerce is al meer dan 20 jaar het belangrijkste platform voor beslissers die opereren op het snijvlak van digitale marketing, media, business en commerce. Emerce loopt voorop in het signaleren van opkomende technologieën en vernieuwende bedrijfsconcepten. Met OnBrandScan geven we ons publiek een geweldige inkijk in wat er aan de top van organisaties speelt op deze onderwerpen.’

Abonneren op OnBrandScan

Communicatiespecialisten van reputatiebureau IVRM voeren samen met Stef Heutink de redactie van OnBrandScan. In 2019 worden er 10 podcasts opgenomen van 25 minuten. Elke uitzending schuift er een CEO aan die zijn/haar visie op reputatie geeft aan de hand van een prikkelende stelling op het gebied van merk, marketing en reputatie. Abonneren op OnBrandScan kan via alle grote podcast kanalen:

  • Alles op deze site mag eindeloos gedeeld en gebruikt worden