Boldking-oprichter Rochdi Darrazi legt messcherpe marketing uit

basic1-114_user_man Maarten Halsema

Deze aflevering van de OnBrandScan is Boldking-oprichter Rochi Darrazi te gast. Ook hij krijgt een pittige stelling voorgeschoteld. Benieuwd naar zijn reactie?

5 juni 2019 – De derde uitzending van de podcast over merken, marketing en reputatie van Emerce, IVRM Reputatie en brancheorganisatie IPAN staat live! In deze aflevering reageert Boldking-oprichter Rochdi Darrazi op de volgende stelling:

“Een traditionele markt veroveren met alleen online inzet is een illusie.”

Google doet het goed, maar tv is de aanjager

In de derde aflevering van OnBrandScan gaat podcast-host Stef Heutink 25 minuten in gesprek met Rochdi Darrazi, ceo van Boldking. Hoe boks je als nieuwkomer op tegen Gillette en Wilkinson die samen 85 procent van de  scheermarkt in handen hebben? Hoe verleid je consumenten zonder zichtbaar te zijn in de winkelschappen? Rochdi legt uit hoe Boldking met messcherpe marketing en de juiste mensen een merk bouwt dat de traditionele scheermarkt in beweging brengt.

Rochdi Darrazi is ondernemer, studeerde econometrie en was adviseur bij McKinsey. Zijn abonnementsmodel op scheermesjes groeide in zes jaar uit van idee tot een florerende onderneming met 400.000 consumenten. De ambitie van Rochdi is om met Boldking een Europese speler van formaat te worden in personal care-producten.

ABONNEREN OP ONBRANDSCAN PODCAST

Communicatiespecialisten van reputatiebureau IVRM voeren samen met Stef Heutink de redactie van OnBrandScan. In 2019 worden er 10 podcasts opgenomen van 25 minuten. Iedere uitzending schuift er een CEO aan die zijn/haar visie op reputatie geeft aan de hand van een prikkelende stelling op het gebied van merken, marketing en reputatie. Abonneren op OnBrandScan kan via alle grote podcast-kanalen:

  • Op iTunes
  • Op Spotify
  • Op Soundcloud

  • Alles op deze site mag eindeloos gedeeld en gebruikt worden