IVRM Reputatie-campagne genomineerd voor communicatievakprijs

basic1-114_user_man Redactie IVRM

Campagne Breinvriendelijk Werken genomineerd voor een prestigieuze SAN Accent

De Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN) reikt jaarlijks de SAN Accenten uit. De enige communicatievakprijs van, voor en door adverteerders. De uitslag wordt morgen verwacht. De campagne Breinvriendelijk Werken van Zorg van de Zaak Netwerk is genomineerd in de categorie business-to-business en moet het o.a. opnemen tegen Vodafone met de campagne ‘Internet of Things’, Toyota met de campagne ‘Hartman zaagt door’, Philips en Ogilvy met de campagne promoten van MRI-scan met kunst en muziek, Het FD met de campagne ‘Wie volgt. Leidt’ en Bol.com met de campagne ‘Bol.com voor de zaak’.

Eind 2018 lanceerde Zorg van de Zaak Netwerk de campagne Breinvriendelijk Werken. Het netwerk wil met de campagne meer aandacht vragen voor het brein op de werkvloer. Signalen zoals futloosheid, aanhoudende hoofdpijn, concentratieproblemen en oververmoeidheid worden niet op tijd herkend. De campagne was gericht op werkend Nederland. We zijn allemaal breinwerker en daarom is er volgens Zorg van de Zaak meer aandacht voor en kennis over een gezond brein nodig.

Pers- en contenbeleid loont

Maarten Halsema, directeur van IVRM Reputatie: ‘Als vaste samenwerkingspartner van Zorg van de Zaak zijn wij gevraagd om mee te denken over de inrichting van de campagne, zodat deze nieuwswaardig is en relevant voor de doelgroep. Naast de concrete resultaten en de nominatie heeft de campagne Breinvriendelijk Werken inzicht gegeven hoe belangrijk de conditie van het brein op het werk is. Wij hebben Zorg van de Zaak geholpen met het creëren van mediagenieke, inhoudelijke en inspirerende content. Om er zo voor te zorgen dat Zorg van de Zaak structureel on- en offline zichtbaar is op het thema breinvriendelijk werken en daarmee haar positie als thought leader versterkt.’

De uitreiking van de SAN Accenten 2018 vindt plaats op donderdag 23 mei.

Word ook zichtbaar bij klanten en stakeholders!

In ons spoorboekje voor een inhoudelijke profilering vind je hiervoor 10 tips.

Whitepaper profilering

  • Alles op deze site mag eindeloos gedeeld en gebruikt worden