Whitepaper profilering
Succesvolle profilering valt op doordat die de betekenis van de organisatie zichtbaar maakt. Onze whitepaper bevat onder andere tien tips voor een goede inhoudelijke profilering, noodzakelijk om te voorkomen dat stakeholders je organisatie als smoelloos zien. Inhoudelijke profiliering is een onmisbaar instrument in de verhoging van reputatiewaarde*.
*Re-pu-ta-tie-waar-de – (v) de waarde die staat voor vertrouwen in een organisatie of merk. Stuurbaar en meetbaar op basis van prestaties, leiderschap, maatschappelijke relevantie, werkomgeving en wendbaarheid.
Publiciteit
Een veelgebruikte manier voor organisaties om zich te profileren is door te zorgen voor publiciteit, ook wel bekend als gratis publiciteit of free publicity. Free publicity is persaandacht over jouw organisatie, zonder dat je ervoor betaalt. Media besteden aandacht aan je bedrijf of aan je producten en diensten, zonder dat je advertenties of zendtijd hebt gekocht. Bij onze whitepapers vind je ook een whitepaper free publicity met daarin alle informatie over het genereren van persaandacht.
Download de whitepaper
Howard GossageNiemand leest advertenties. Mensen lezen wat hen interesseert. Soms is dat een advertentie.