Foodpaper: reputatiekwetsbaarheid onderschat

basic1-114_user_man Redactie IVRM

De voedselverwerkende industrie ligt onder een vergrootglas. Als er iets mis is met een product, meten de media het breed uit als ‘het zoveelste voedselschandaal’. Veel producenten zijn zich niet bewust van deze kwetsbaarheid. Terwijl hier juist de kansen liggen om de reputatie te versterken. Hoe dat werkt lees je in onze Foodpaper.

Foodpaper

IVRM heeft haar kennis met voedselveiligheidsspecialist KTBA gecombineerd en een whitepaper geschreven over reputatie voor bedrijven in de voedingsmiddelenindustrie. Goeie tips waar je direct mee aan de slag kan. Interesse? Vul dan het formulier in en ontvang onze Foodpaper direct in je inbox.

Download onze foodpaper

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

“Ferrero wist al maanden van salmonellabesmetting, maar bracht voedselagentschap niet op de hoogte”

De Morgen

Reputatie versterken?

Neem contact op

Maarten Halsema

Managing Director
0653525196
  • Alles op deze site mag eindeloos gedeeld en gebruikt worden