CEO Rob van Wingerden van Koninklijke BAM Groep: staan bouwbedrijven onder druk?

basic1-114_user_man Abdelilah Ouaali

De vierde uitzending van de podcast over merken, marketing en reputatie van Emerce, IVRM Reputatie en brancheorganisatie IPAN staat live! Deze keer is topman Rob van Wingerden van Koninklijke BAM Groep te gast.

26 juni 2019 – In deze aflevering reageert topman Rob van Wingerden van Koninklijke BAM Groep op de volgende stelling: “De reputatie van bouwbedrijven staat onder druk”.

Bouwaffaire voorbij, negatieve berichtgeving blijft

Rob Van Wingerden studeerde in 1988 af als ingenieur civiele techniek aan de Technische Universiteit Delft. Na zijn studie ging hij meteen aan de slag bij BAM en klom hij door de jaren heen langzaam maar zeker op in de organisatie. Sinds 7 mei 2008 zit Van Wingerden in de raad van bestuur van BAM en sinds 2014 is hij CEO van het bouwbedrijf.

De volgende vragen komen aan bod in deze podcast aflevering: waarom laat BAM grote projecten lopen? Heeft de bouwsector net als de bankensector last van een slechte reputatie? En waarom blaast het beursgenoteerde BAM met grote projecten niet wat hoger van de toren? Van Wingerden legt uit welke reputatiepijlers hoog op de agenda staan en hoe BAM stelselmatig aan haar reputatie bouwt.

Abonneren op de OnBrandScan podcast

Communicatiespecialisten van reputatiebureau IVRM voeren samen met Stef Heutink de redactie van OnBrandScan. In 2019 worden er 10 podcasts opgenomen van 25 minuten. Iedere uitzending schuift er een CEO aan die zijn/haar visie op reputatie geeft aan de hand van een prikkelende stelling op het gebied van merken, marketing en reputatie. Abonneren op OnBrandScan kan via Soundcloud.

  • Alles op deze site mag eindeloos gedeeld en gebruikt worden