Whitepaper positionering

basic1-114_user_man Redactie IVRM

Bij een onderscheidende positionering bepaal je hoe je in de markt staat en hoe de maatschappij jouw organisatie ziet. Hoe beter je keuze, hoe meer je positionering je helpt om te groeien.

De whitepaper

Jouw organisatie heeft een herkenbare, onderscheidende positie in de markt en maatschappij nodig. Veel organisaties beseffen dat laatste niet. Zonder maatschappelijke positie missen bedrijven groeikansen. Of ze verliezen aan betekenis en invloed. In onze whitepaper vind je een praktische aanpak voor een effectieve positionering in drie stappen. Hiermee leg je de basis voor een sterke reputatie.

Download de whitepaper

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

‘’Crazy about chocolate, serious about people’’

Tony's Chocolonely

Maak meteen een start met je maatschappelijke positionering.

Neem contact op

Maarten Halsema

Managing Director
0653525196
  • Alles op deze site mag eindeloos gedeeld en gebruikt worden