Crisiscommunicatie handboek op maat

Tijdens een crisis is het belangrijk dat de juiste processen in gang worden gezet. Een crisiscommunicatie handboek op maat is dan ook onmisbaar voor elke organisatie.

Aanpak crisiscommunicatie

Voor een goede voorbereiding op toekomstige crises ontwikkelen we een op maat gesneden draaiboek crisiscommunicatie. Daarin brengen we mogelijke crisissituaties in kaart op basis van een zorgvuldige analyse van je organisatie, je stakeholders en je omgeving. Ook voeren wij periodieke crisissimulaties uit. Hiermee toetsen we de crisisbestendigheid van jouw organisatie. Door middel van een (crisis)mediatraining word je bovendien voorbereid op kritische mediavragen.

Cases

Zit jouw organisatie met een crisiscommunicatie vraagstuk?

Schroom je dan niet om contact op te nemen met een van onze specialisten.

Neem contact op

Berlinda Harkink

Directeur Reputatie & Strategie
0615070491
  • Alles op deze site mag eindeloos gedeeld en gebruikt worden

Communicatiecrisis bestrijden

Goede crisiscommunicatie biedt kansen om de organisatie op een positieve manier neer te zetten en om de reputatie te versterken. De omvang van de reputatieschade hangt samen met de reactiesnelheid.